Turisme Baix Llobregat porta a terme una campanya de promoció turística al portal d’oci Atrápalo

Comparte:

En el marc del pla d'accions del Pla Estratègic Turístic Comarcal, i arrel de l'èxit dels resultats de la campanya realitzada al 2015 adreçada al mercat català, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha posat en marxa una nova campanya al portal d'oci online "Atrápalo" adreçada en aquesta ocasió als més de 500.000 usuaris del mercat espanyol, amb l'objectiu de promoure l'àmplia i atractiva oferta, augmentar les estades turístiques i pernoctacions a la nostra comarca.

La campanya sota el lema "A un salto de Barcelona", està formada per dues newsletters, una microsite amb informació de l'oferta més destacada del Baix Llobregat, banners al web, un article al magazine d'Atrápalo i una newsletter al web Houdinis, i es desenvoluparà des de maig fins a finals del 2017.

El mes de maig s'ha iniciat la campanya d'estiu amb l'enviament d'una newsletter als usuaris del mercat estatal (principalment Madrid, País Basc i Aragó), amb diferents propostes "especial estiu", visites, activitats, allotjaments i restauració del Baix Llobregat, a més d'ofertes en viatges d'avió, i informació del conjunt de l'oferta turística del territori. El mateix mes de maig, s'ha fet una campanya de baners amb enllaç directe a la microsite del Baix Llobregat, i el web Houdinis ha publicat un reportatge sobre les platges del Baix Llobregat, que a més s'ha enviat a 800.000 usuaris.

La campanya de promoció continuarà durant els següents mesos, per tal d'impactar als usuaris d'Atrapalo tenint una presència activa amb accions constants.

 

Microsite Atrapalo - Baix Llobregat:

https://www.atrapalo.com/promo/baixllobregat/

 

Reportatge Houdinis - platges del Baix Llobregat

https://www.houdinis.es/el-prat-viladecans-gava-y-castelldefels-las-fab-four-de-las-playas-de-barcelona/