Nova plataforma de comercialització turística online del Baix Llobregat

Partager:


El Consorci de Turisme del Baix Llobregat, aprofitant l’impuls de la nova edició de la campanya El Supermes, ha posat en marxa aquest abril la nova plataforma online per a la comercialització dels productes turístics de la comarca.

Amb l’objectiu de consolidar el Baix Llobregat com a destinació turística de referència de la província de Barcelona, la plataforma ofereix una eina que centralitza tota l’oferta turística de la comarca, tant de les empreses com de les entitats públiques, enfocada tant per als agents intermediaris i tour operadors com per als usuaris finals nacionals i internacionals.

La plataforma de vendes es gestiona a través d’una agència de viatges, que permet a més de comercialitzar els productes de les empreses del territori, la possibilitat de crear paquets turístics amb la resta d'empreses del Baix Llobregat.

Dins dels principals avantatges pels visitants i turistes, la plataforma posa al seu abast una oferta amplia i atractiva de productes turístics del Baix Llobregat que fins ara no estaven en venda online, d'una forma fàcil i simple, i a preus més competitius.

La primera fase de la implantació de la plataforma ja està en marxa i està integrada al web de la campanya del Supermes (shop.turismebaixllobregat.com), oferint la reserva o compra directa a l’instant de les visites i activitats amb promocions.

Un cop finalitzi aquesta campanya, la plataforma quedarà integrada al web del Consorci de Turisme, dotant així al territori d’una botiga online comarcal per a la venda de productes i paquets turístics del Baix Llobregat.

Per ampliar la informació sobre el funcionament de la plataforma i treballar la creació de productes turístics, en breu es portaran a terme sessions de formació adreçades a les empreses turístiques.

Amb aquesta iniciativa, des del Consorci de Turisme del Baix Llobregat es pretén incrementar el número de visitants i turistes a la comarca i alhora augmentar el nombre d’ingressos pel territori.