@deunlado_paraotro proposa una escapada de tres dies al Baix Llobregat

Comparteix:

L'oferta cultural, natural i gastronòmica del Baix Llobregat ha estat protagonista a les xarxes socials de @deunlado_paraotro durant el mes de juliol arrel un acord de promoció amb el Consorci de Turisme del Baix Llobregat.

Durant tres dies, els influencers van poder “capturar” amb les seves càmeres, però sobretot, van poder tastar i gaudir de la comarca i d’alguns dels seus indrets “imprescindibles”. Així, per exemple, van visitar la Cripta de Gaudí a la Colònia Güell, el Castell de Castelldefels i Can Negre a Sant Joan Despí, van fer una ruta en bicicleta pel delta del Llobregat amb Fundació Sigea, van visitar les Coves de Montserrat a Collbató i gaudir de les vistes panoràmiques d'un dels Set Balcons de Montserrat, i van gaudir dels capvespres a la vora del mar i també als peus de Montserrat allotjant-se als hotels Playadels de Castelldefels i Barcelona Golf Resort de Sant Esteve Sesrovires.

La visita va incloure una proposta gastronòmica variada, van tastar la cuina moderna i mediterrània del restaurant Tibu-Ron Beach Club de Castelldefels, la gastronomia premium al Catalina de Gavà, i van assaborir els plats km0, elaborats amb productes frescos del Parc Agrari del Baix Llobregat, que els i les xefs dels restaurants Follia de Sant Joan Despí i el Celler All i Oli del Prat de Llobregat van preparar per a ells. Aquests dos establiments pertanyen al col·lectiu de Cuina Sabors de l’Horta del Baix Llobregat.

Els influencers @deunlado_paraotro sumen més de 160K de seguidors a Instagram i 1,5K de visites al seu blog. I entre totes les accions de promoció van fer reels, stories i post tant al seu perfil d'Instagram com al seu blog. 

L’objectiu principal d’aquesta acció, impulsada pel Consorci de Turisme del Baix Llobregat, és la captació de nous visitants del mercat de proximitat i de l'estatal, públics que representen uns dels principals i prioritaris mercats de la nostra destinació.