El Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha tornat, un any més, a la Feria Internacional de Turismo (FITUR) de Madrid, que es va celebrar entre el 19 i el 23 de gener.
L’objectiu, promocionar la variada i extensa oferta turística de la comarca al mercat estatal i buscar aliances per a impulsar projectes turístics de futur per al Baix Llobregat.
Precisament, la Consellera del de Turisme del Baix Llobregat, Sra. Gemma Rodríguez, i la Coordinadora, Sra. Laura Garcia, han aprofitat la seva visita a FITUR per a mantenir diverses reunions amb institucions i empreses, amb l’objectiu de impulsar i dinamitzar el sector turístic del Baix Llobregat.
La presència de la comarca en el certamen ha estat enfocada, sobretot, a la captació de turistes del mercat estatal. En aquest sentit, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat ha promocionat els principals atractius turístics de la comarca des de l’estand de la Diputació de Barcelona i sota la marca “Costa Barcelona”.
Atractius que van des de l’àmplia oferta hotelera i gastronòmica que ofereixen els restaurants de la comarca, fins a les propostes de natura, esport i lleure a l’aire lliure, sense oblidar, és clar, el patrimoni i l’oferta cultural que ofereix la comarca. I entre els atractius turístics que s’han donat a conèixer enguany en FITUR, a destacar, l’oferta variada i heterogènia que ofereix la ciutat de Castelldefels.
FITUR és el punt de trobada més important d’Europa i Llatinoamèrica per als professionals del turisme, un espai de negoci per a afavorir i impulsar acords i contactes empresarials. Aquesta edició, la número 42, s’ha celebrat, a més, amb la visió posada en la recuperació del sector de cara a aquest estiu 2022, i amb la confiança de que els turistes i viatgers reprendran els seus viatges apostant per destinacions sostenibles i properes.